Aproximación pedagógica, contexto y lenguaje en los programas de inmersión al catalán

Eskola eleaniztunaren planifikazioa eta eraketa

Arnau, Joaquim

Argitalpen urtea:
1997
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-89516-41-3
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Txosten honek aztertzen du, "testuinguru"zko eta "lengoaia"zko hurbilpen pedagogiko ezberdin diren ondorioa, katalaneko murgilketa-ikasgela bitan eta batez ere gaztelaniaz (H1) irakasten den ikasgela batean. "Testuingurua" ikasketa-jardueren izari esanguratsuari buruz ari da. "Lengoaia", berriz, komunikatzeko erabilerei eta ikasleek erabilitako kodearen konplexutasun eta ugaritasunari buruz. Sorturiko elkarregina erregistratu, aztertu eta gonbaratu egin dute haur hezkuntzako (4 urte) hiru irakaslek ; hauek eduki bera (kalkulua) irakasten dute "hurbilpen pedagogiko" ezberdin birekin: bata, "ikaslearengan zentratuagoa" eta bestea, "irakaslearengan zentratuagoa". Ondorioa da, lehenengo hurbilpenak ikasketa "testuinguru" oparoagoa sortzen duela eta ikasleek hizkuntza modu aktiboago eta komunikatiboagoan erabiltzea dakarrela
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua