Arte, música y semántica de autores. Un caso práctico: Fernando Remacha y la poética del 27

Musiker. Cuadernos de Música

ANDRÉS VIERGE, Marcos

Argitalpen urtea:
2000
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1137-4470

pdf jaitsi

Laburpena

Musikak hizkuntza baten funtzioak bete ditzakeelako usteak, edo gutxienez haren antzekoa izan daitekeelakoak, zenbait teoriaren oinarriak ezarri ditu. Teoria horiek, partez bederen, hizkuntzaren eta musika mintzairaren azterketa konparatiboan oinarritu dira. Teoria horietaz landara, alabaina, musikagileek beti bereganatu dute poetika jakin bat kontu honi buruz. Arazoaren sustraiak esperientzia estetikoaren ikuspegitik aztertzea da artikulu honen xedea, bai eta, bide batez, historian zehar agerturiko proposamen desberdinetariko batzuk berrikustea ere. Zehazki, Fernando Remacharen obrari soilki kasu eginez, gai honi dagokionez, teoria estetikoaren, poetikaren eta konposizio lanaren arteko kontraesanak azaltzen dira modu zuzenean.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua