Internet, un nuevo canal de atención ciudadana S.A.C. (on-line)

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 11 [online]

MARCOS SAGARZAZU, Iñigo

Argitalpen urtea:
2005
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Herritarren arretarako kanal tradizionalez gainera, zuzenekoa edo telefono bidezkoa, arretarako beste bide bat, aukera handiak eskaintzen dituena, erantsi dugu gaur egun: INTERNET. Udal eta hiriko informaziorako sarbide izatea (kale izendegia, jarduerak, zerbitzuak, izapideak, etab.), norberaren datuak kontsultatzea (errolda, fiskalak, eskabideen egoera, etab.) eta Udalarekin izapideak burutzea, hori guztia segurtasun osoarekin, etxetik eta eguneko 24 orduetan, urteko 365 egunetan, gure kanal berri horren zerbitzu handia da.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua