Ikastaria. Cuadernos de Educación

Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak

Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak

Egileak: Sainz Osinaga, Matilde [et al.]

Argitalpen urtea:
2013
Argitalpen tokia:
Donostia
Ezaugarriak:
353 or. : ir. ; 24 cm.
ISBN:
978-84-8419-264-0
ISSN:
eISSN: 2255-1069

Laburpena

Irakasleen prestakuntza gai ardatza da hezkuntzaren erronkei erantzun ahal izateko. Ikuspegi teoriko askotatik elikatzen da prestakuntza eta prestakuntza ereduak iker-objektu izan daitezke. Ikastaria 19 honetan jaso ditugu, besteak beste, gorpuzten direnak konpetentzien logikan, praktika gogoetatsuan, ikaskuntza "errealistan", jardueraren azterketan edota ikerketa-jardueran. Oro har, formazio eredu kolaboratzaileetatik garatzen dira proposamenok, eta lanbidearen hasierako eta etengabeko prestakuntzaren berrikuntzari eragin diote.

Artikuluak

Izenburua

Buscador

Bilaketa aurreratua