La imagen del político como estrategia electoral: el caso de Albert Rivera en Instagram
Verón Lassa, José Juan; Pallarés Navarro, Sandra
- Argitalpen urtea:
- 2017
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN 1988-3935 (2017), 16; 195 - 217]
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Ikerketa honetan aztertzen da zer-nola bihurtu den Instagram sare soziala marketing politikorako gako-tresna, hain zuzen ere hautagaien marka pertsonala lantzeko. Azken urteotan Espainiako panorama politikoan agertu den erakundeetako bat da Ciudadanos alderdia; bada, alderdi horretako lehendakari Albert Riveraren kasua hartzen da oinarritzat lan honetan. Ikerketak urtebeteko epea hartzen du, 2015eko urritik 2016ko urrira artekoa: bi hauteskunde-hitzordu hartzen ditu barne, eta Mariano Rajoy gobernuko presidente izendatu zuten egunean bukatzen da. Hasierako hipotesiaren arabera, Riverak Instagramen darabilen estrategia da erabiltzaileengandik gertutuagoko izaera, pertsonalagoa eta naturalagoa duela transmititzea, ez hainbeste bere egitekoa transmititzea. Azterketarako, analisi-kode bat aplikatu zaie hautatutako ikerketa-tartean argitaratutako Instagrameko argitalpenei.
Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu