La imagen del político como estrategia electoral: el caso de Albert Rivera en Instagram

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 16 [on line]

Verón Lassa, José Juan; Pallarés Navarro, Sandra

Argitalpen urtea:
2017
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2017), 16; 195 - 217]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Ikerketa honetan aztertzen da zer-nola bihurtu den Instagram sare soziala marketing politikorako gako-tresna, hain zuzen ere hautagaien marka pertsonala lantzeko. Azken urteotan Espainiako panorama politikoan agertu den erakundeetako bat da Ciudadanos alderdia; bada, alderdi horretako lehendakari Albert Riveraren kasua hartzen da oinarritzat lan honetan. Ikerketak urtebeteko epea hartzen du, 2015eko urritik 2016ko urrira artekoa: bi hauteskunde-hitzordu hartzen ditu barne, eta Mariano Rajoy gobernuko presidente izendatu zuten egunean bukatzen da. Hasierako hipotesiaren arabera, Riverak Instagramen darabilen estrategia da erabiltzaileengandik gertutuagoko izaera, pertsonalagoa eta naturalagoa duela transmititzea, ez hainbeste bere egitekoa transmititzea. Azterketarako, analisi-kode bat aplikatu zaie hautatutako ikerketa-tartean argitaratutako Instagrameko argitalpenei.

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua