Los mercados de Marruecos en el contexto de la globalización

Alimentación y globalización

El Aallali, Abdeslam
; El Ouardani, Fátima
; González Turmo, Isabel

Argitalpen urtea:
2011
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-227-5
ISSN:
1137-439X

pdf jaitsi

epub jaitsi

Laburpena

Marokoko hamabi lekuetako merkatuen azterlan konparatua. Leku horiek aukeratzerakoan hainbat faktoreren aniztasuna hartu ziren kontuan: etnia, lurraldea, ingurumena, produkzioa, banaketa eta hirigintza. Behaketa eta elkarrizketak zazpi denda edota salmenta sistematan gauzatu ziren, janarien produkzio, biltegiratze, banaketa, salmenta eta prestatze lanekin zerikusia zuten hogeita hiru berriemailerekin.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua