Los mercados de Marruecos en el contexto de la globalización
El Aallali, Abdeslam
; El Ouardani, Fátima
; González Turmo, Isabel
- Argitalpen urtea:
- 2011
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 978-84-8419-227-5
- ISSN:
- 1137-439X
Laburpena
Marokoko hamabi lekuetako merkatuen azterlan konparatua. Leku horiek aukeratzerakoan hainbat faktoreren aniztasuna hartu ziren kontuan: etnia, lurraldea, ingurumena, produkzioa, banaketa eta hirigintza. Behaketa eta elkarrizketak zazpi denda edota salmenta sistematan gauzatu ziren, janarien produkzio, biltegiratze, banaketa, salmenta eta prestatze lanekin zerikusia zuten hogeita hiru berriemailerekin.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu