Nuevos espacios, ¿nueva ciudad? Centros comerciales en Sevilla

Las culturas de la ciudad, 1

GONZÁLEZ PORTILLO, Auxiliadora
; HERNÁNDEZ RAMÍREZ, Macarena
; LÓPEZ SALVAGO, Cira
; RUIZ BALLESTEROS, Esteban

Argitalpen urtea:
2003
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-913-4
ISSN:
1137-439X

pdf jaitsi

Laburpena

Alde historiko eta merkataritza zentroetako guneen arteko konparaziozko hausnarketa egiten dugu, funtsean batzuetan eta besteetan gertatzen diren estimulu primarioei eta harreman sozioespazialei erreparatuz. Merkataritza zentroetan, arrisku maila apala izateak segurtasun sentsazioa indartu eta erosketa egintza hobetzen du. Hala eta guztiz ere, egoera horrek berak ez du soziabilitatea berdin eragiten, horregatik merkataritza zentroek kontsumo aukerak zabaldu eta osatzen dituzte, baina funtsean ez dituzte tokiko kulturari dagozkion gizarte interakzioaren ereduak eraldatzen.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua