Plurilingüismo temprano

Hezkuntza eleaniztunerako bide berriak

CENOZ, Jasone

Argitalpen urtea:
2000
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-984-3
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Berezko eta eskolako testuinguruetan bigarren hizkuntzaz jabetzerakoan adina faktoreak duen garrantzia berraztertzetik abiatzen da artikulua. Gero, hirugarren hizkuntzaren sarrera goiztiarra eskolako testuinguruan aztertzera pasatzen da, ikuspegi psikolinguistiko eta pedagogiko batetik. Programa elebidunetan hirugarren hizkuntzaren sarrera goiztiarrari buruzko ikerketek eman dituzten ondorioak aurkezten dira, bai hizkuntza eta bai jarrera mailakoak, eta eleaniztasun goiztiarraren eredu batek bete beharko lituzkeen baldintzak zehazten dira.
Partekatu
Facebook Twitter Google Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua