Publizitatea eta euskara, noranzko biko ahaleginak

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 10

ETXEBARRIA GANGOITI, Joseba Andoni

Argitalpen urtea:
2004
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1137-4462

pdf jaitsi

Laburpena

Publizitatearen eta euskararen arteko auziari aurre egiten zaionean estereotipo gehiegi agertzen dira. Horietariko handiena publizitateraren eraginari dagokio, publizitateak konsumitzaileen bizitzan eta kontsumoan erabateko eragina duelako ustea, hain zuzen. Ikusmolde honetatik abiaturik,gure gizartean euskararen erabilera bultzatzeko publizitate profesionalek duten erantzukizun handia aipatzen da, baina profesional horiek aski ondo dakite zeintzuk diren prozesuaren eragile nagusiak: iragarleak eta kontsumitzaileak.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua