Sociedad cableada e identidad cultural

Eusko Ikaskuntzaren XIV. Kongresua: Donostia, Bilbo, Gasteiz, Iruñea, Baiona, Madril, 1997. Informazioaren gizartea

Ibarretxe, Juan José

Argitalpen urtea:
1997
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-89516-62-6

pdf jaitsi

Laburpena

Telekomunikazioen merkatuaren liberalizazioak askotariko ahalbideak eskaintzen dizkie komunikazio-ereduak dakarren erronka gaitz honetarako prestatu direnei. Hor daude telefonia eta kable bidezko telebista, gaitzeko itxaropenak irekitzen dituztenak. Produktu kulturalen hedapena, telelana, telerosketa, etab. errealitateak dira jadanik. Bere egunean Eusko Jaurlaritzak buruzagitza beretu zuen, telekomunikazioen merkatuari dagokionez, etorkizuneko estrategian inbertitzeko eta garatzeko. Euskaltelen sorrera gogo horren erakuslea da, aldakorra den munduari egokitzea helburu duena berezko nortasun ezaugarriak galdu gabe, beti ere aldaketa propioaren eragile aktiboa izan nahiz.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua