The classroom and immersion pedagogy

Eskola eleaniztunaren planifikazioa eta eraketa

Lyster, Roy

Argitalpen urtea:
1997
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-89516-41-3
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Txosten honek, ikasgelan egindako behaketa-ikerketa batean lortutako datuak dakartza, eta bertan, edkiarekin elkarregin esanguratsuaren bitartez irakasleek ikasleei nola ematen dieten berrelikadura zuzentzailea nahiz ez-zuzentzailea aztertu da. Ikerlanak ahalezko anbiguotasuna erakusten du, bigarren hizkuntza ikasten ari den ikaslearen ikuspuntutik, eta iradokitzen du, halako testuinguru komunikatiboetan dauden irakasleek hizkuntzare ikusmolde sistematikoagoa integratu behar dutela, euren ikasleekin "eraren negoziazioa" hasiz funtsezko elkarreraginaren bitartez (adib: ikaslearen asimilazioa sustatzen duten berrelikadurako teknikak emanda)
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua