The classroom and immersion pedagogy
Lyster, Roy
- Argitalpen urtea:
- 1997
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 84-89516-41-3
- ISSN:
- 1137-4446
Laburpena
Txosten honek, ikasgelan egindako behaketa-ikerketa batean lortutako datuak dakartza, eta bertan, edkiarekin elkarregin esanguratsuaren bitartez irakasleek ikasleei nola ematen dieten berrelikadura zuzentzailea nahiz ez-zuzentzailea aztertu da. Ikerlanak ahalezko anbiguotasuna erakusten du, bigarren hizkuntza ikasten ari den ikaslearen ikuspuntutik, eta iradokitzen du, halako testuinguru komunikatiboetan dauden irakasleek hizkuntzare ikusmolde sistematikoagoa integratu behar dutela, euren ikasleekin "eraren negoziazioa" hasiz funtsezko elkarreraginaren bitartez (adib: ikaslearen asimilazioa sustatzen duten berrelikadurako teknikak emanda)Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu