The influence of plurilingual education on child development

Hezkuntza eleaniztunerako bide berriak

HAMERS, Josiane F.

Argitalpen urtea:
2000
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-984-3
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Bi hizkuntzazko garapenari buruzko azken datuak eta haurraren garapen kognitiborako dakartzan ondorioak berrikustearekin abiatzen da lan hau. Gero, haurrak elebitasun eransgarriaren molde bat gara dezan behar diren baldintzak azaltzen ditu. Elebitasun eransgarriaren eta kengarriaren arteko bereizkuntza da egileak proposaturiko elebitasun-eredu teorikoa -psikologiko-soziala-. Egileak nabarmendu egiten du behin eta berriro gizarte-faktoreek hezkuntzan eta elebitasunaren garapenean duten eginkizun garrantzitsua, ama-hizkuntzaren balorazio-prozesuei dagokienez, hala gizabanakoen nola gizartearen mailan.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua