Un hagstag en defensa de la empresa. Nueva dimensión de la comunicación corporativa: Estudio de la estrategia digital de los empleados de Empresas Polar frente a la confrontación con el Gobierno

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 15 [on line]

Sidorenko Bautista, Pavel; Herranz de la Casa, José M.

Argitalpen urtea:
2016
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 5-24]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Komunikazio honetan, sare sozialetan Empresas Polar Venezuelako enpresako langileen alde agertutako estrategia eta mezu-emari guztia analizatzen da, alde batera utzita korporazio horrek erabilitako komunikazio-estrategiak Venezuelako Gobernuak bere kontra egindako ekintzen aurka.

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua