Ziurgabeak diren testuinguruen erabilera Haur Hezkuntza Graduko ikasleen formazioan

Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak

García Martín, Maite
; Iñurrategi Irizar, Nagore

Argitalpen urtea:
2013
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-248-0
ISSN:
1137-4454

pdf jaitsi

Laburpena

Haur Hezkuntza Graduaren 2 mailan kokatzen den 10 ECTSko Estrategia metodologikoak eta ebaluazioa Haur Hezkuntzan deritzan materiaren planteamendua aurkezten da. Gure materian ziurgabeak diren testuinguruak sortzen ditugu non errealitatean oinarritutako erronka berriak aurkezten diren eta horien ebazpenerako metodologia transdiziplinarrak beharrezkoa duen pentsamendu konplexua garatu beharra dagoen.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua