Hizkuntzaren kalitatea

Nuevos caminos para la enseñanza plurilingüe

LARRINGAN, Luis M.

Año publicación:
2000
Lugar publicación:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-984-3
ISSN:
1137-4446

Descargar pdf

Resumen

Zein dira hizkuntzaren kalitatea zehazteari datxezkion arazoak? Zer da "hizkuntzaren kalitatea" deitzen dugun zera hori? Nola ikertu hori? Kalitatea, ez egoera bezala baina bai funtzionamendu bezala, zerbait "erlatibo", "ireki" eta "dinamiko" bezala ulertzeko beharra azpimarratzen du egileak. "Moduluen" arabera ezarri beharra dago, horren erabilera bereizi gabea ere saihestu behar delarik. "Estrategia diskurtsiboaren" nozioa proposatzen da baliozko baliabide gisa, ikuspegi epistemologiko eta deskriptibotik.
Compartir:
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Búsqueda avanzada