El público joven y su relación con ETB
![Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 19 [on line]](/files/argitalpenak/argit_mediateka_19_270.jpg)
Eguzkitza Mestraitua, Gaizka
- Argitalpen urtea:
- 2022
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN 1988-3935 (2022), 19; 125-146]
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Ikus-entzunezko kontsumo-ohiturak aldatu egin dira: ikusleek, bereziki gazteek, onlineplataformen alde egiten dute, eta, beraz, ohiko telebistek erreakzionatu egin behar dute merkatuaez galtzeko. Artikulu honek gazteen eta EITBren telebista-kanalen arteko harremana aztertzen du.Horretarako, ETBko kanaletako audientzien bilakaera kontsultatu da; adin-sektore horrek ETBriburuz duen pertzepzioa aztertu da; eta, azkenik, erakundearen dokumentu korporatiboak aztertudira, publiko horrek bere estrategiaren barruan duen lekua ikusteko. Ondorio gisa, esan daitekegazteek interes gutxi dutela talde honetako kanalekiko, eta, horren aurrean, EITBk, hainbat urtezgazteak kontuan hartu gabe egon ondoren, urratsak ematen hasi da hutsune horri aurre egiteko.
Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu