Investigación e iniciativas empresariales para el siglo XXI
Iturrioz, José María
- Argitalpen urtea:
- 1997
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 84-89516-33-2
- ISSN:
- 1137-442X
Laburpena
Zorabiozko aldakuntza teknologikoen garai honetan, enpresei zuzenduriko ahaleginak, batez ere EEETen berrikuntzari, funtsean Produktu-Merkatuaren alorreko ikerketa eraman behar da berrikuntza, garapen teknologia ahaztu gabe noski. Ildo horretatik, garrantzi berezia duten bi agente agertzen dira: Produktuaren integrazio prozesuetan buru diren enpresak, bezeroaren funtzioan eta hari zerbitzatzeko bokazioa dutenak, eta Teknologia Guneak, gure kasuan EITE, lehen buruan antena teknologiko gisa eta gero, beharrezko garapen teknologikoak bultzatuz.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu