El mirlo: onomatopeya y juego en O. Messiaen y el P. Donostia

Musiker. Cuadernos de Música

Alonso, Silvia

Argitalpen urtea:
1998
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1138-8552

pdf jaitsi

Laburpena

Oliver Messiaenek, bere Catalogue d´Oiseaux handiaren konposizioan (1956-1958), musika zeinuaren arbitrarietate orokorra desafiatzen du eta berak "naturaren kantariak" deitzen dituen horien transkripzio-obra gisa planteatzen du konposizioa, aldi berean grabazio-ordu ugaritan entzun eta bildutakoarekin eta bere natura poetikoarekin leialki jokatuz. Autorearen asmoa kontuan harturik, oso desberdinak dira hots-materialaren erabilera eta Aita Donostiak bere Zozoaren Dantzan erabilitakoa, beronen kasuan jokoaren kontzeptua funtsezkoa baita. Dena den, Cathalogue eta Petites Esquisses d´Oiseaux obretan zozoari dagozkion zatiei ohartuki erreparatuz gero. Aita Donostiaren partiturarekiko kointzidentziak agertuko zaizkigu.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua