Lineako marketina merkataritzako estrategia gisa: enpresen sare sozialen kudeatzailea
Mendiguren Galdospín, Terese; Meso Ayerdi, Koldobika
- Argitalpen urtea:
- 2016
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 175-189]
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Gaur egun, gero eta kontsumitzaile gehiago dira produktu eta markei buruzko kontsultarako, informazioa biltzeko eta iritziak emateko gune gisa sare sozialak erabiltzen dituztenak, eta inguruabar hori dute aurrean enpresek. Egoera horrek ezinbestean eragin du enpresen marketinerako estrategietan. Testuinguru honetan sortu da enpresa bateko community manager edo sare sozialen kudeatzailearen figura.
Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu