Can Sustainable Consumption become an Effective Brand Attribute? Attitudes and behaviour towards sustainability and its potential to influence corporate performance

Eusko Ikaskuntzaren XVI. Kongresua: Bilbo, 2005. Garapen Iraunkorra-IT. etorkizuna

Elliott, David J.

Argitalpen urtea:
2006
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-022-6

pdf jaitsi

Laburpena

Iraunkortasunaren agendako arazoekiko ardura orokorra gorabehera, enpresen kontsumitzaile eta erosleak oraindik ez daude prest edo ez dira gai era iraunkorrean aritzeko beren erosketak egiterakoan. Eta hori, marketin jarduera guztiekin zerikusia duen ezagueraren eta jokabidearen arteko loturarik ez izatearen ondorioa da, neurri batean, eta, beste neurri batean, enpresek halako gogorik eza agertzen dutelako iraunkortasun onura garbiak dakartzaten produktuak garatu eta merkaturatzeko.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua