Educación plurilingüe: hacia una perspectiva social más integradora

Hezkuntza eleaniztunerako bide berriak

MADARIAGA ORBEA, José María

Argitalpen urtea:
2000
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-984-3
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Derrigorrezko irakaskuntzaren amaieran, ikaslego elebidunaren proportzio handi batek ez du gutxiengoaren hizkuntza erabiltzen eta ez du horren kultura ezagutzen. Egoera hori aztertzeko testuinguruaren eta horren protagonisten garrantzia azpimarratzen dugu. Autokontzeptua iradokitzen dugu azterketarako ardatz psikologikotzat, familiako hizkuntz ezaugarriak ardatz soziolinguistikotzat eta eskualde soziolinguistikoak eta hizkuntz eredua hezkuntz ardatz gisa. Hala, ikuspegi integratzailea lortuko badugu, ardatz horiek elkarrekin erlazionatzea da helburua.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua