Educación plurilingüe: hacia una perspectiva social más integradora
MADARIAGA ORBEA, José María
- Argitalpen urtea:
- 2000
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 84-8419-984-3
- ISSN:
- 1137-4446
Laburpena
Derrigorrezko irakaskuntzaren amaieran, ikaslego elebidunaren proportzio handi batek ez du gutxiengoaren hizkuntza erabiltzen eta ez du horren kultura ezagutzen. Egoera hori aztertzeko testuinguruaren eta horren protagonisten garrantzia azpimarratzen dugu. Autokontzeptua iradokitzen dugu azterketarako ardatz psikologikotzat, familiako hizkuntz ezaugarriak ardatz soziolinguistikotzat eta eskualde soziolinguistikoak eta hizkuntz eredua hezkuntz ardatz gisa. Hala, ikuspegi integratzailea lortuko badugu, ardatz horiek elkarrekin erlazionatzea da helburua.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu