El método Martenot aplicado a la enseñanza de la armonía
Pastor, Koldo
- Argitalpen urtea:
- 1994
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISSN:
- 0213-0815
Laburpena
Harmoniaren irakaskuntzaz hemen aurkezten den lanak "metodo aktiboen" ikuspegiaz jorratu nahi luke gaia. Saio honen xedea, bada, irakalearen eta ikaslearen iharduna zentzuen esperientziaren nahitaezko bideari lotzea da, harmoniaren izaera behar bezala ulertzeko, baita horren sintaxi egokia ere musikaren diskurtsoan. Ez du, saio honek, harmoniaren irakaskuntzaz dagoen metodo zerrenda oparoa gizendu nahi. Hitzaurrean aipatutakoari jarraituz, ariketa pedagogiko-praktiko gero eta zailagoen ahaleginean irakasbide izan nahi luke. Beraz, zehatzago prestatu beharko den ikasgelako programazio gidoi gisa egina dagoErregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu