El método Martenot aplicado a la enseñanza de la armonía

Cuadernos de Sección. Música

Pastor, Koldo

Argitalpen urtea:
1994
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
0213-0815

pdf jaitsi

Laburpena

Harmoniaren irakaskuntzaz hemen aurkezten den lanak "metodo aktiboen" ikuspegiaz jorratu nahi luke gaia. Saio honen xedea, bada, irakalearen eta ikaslearen iharduna zentzuen esperientziaren nahitaezko bideari lotzea da, harmoniaren izaera behar bezala ulertzeko, baita horren sintaxi egokia ere musikaren diskurtsoan. Ez du, saio honek, harmoniaren irakaskuntzaz dagoen metodo zerrenda oparoa gizendu nahi. Hitzaurrean aipatutakoari jarraituz, ariketa pedagogiko-praktiko gero eta zailagoen ahaleginean irakasbide izan nahi luke. Beraz, zehatzago prestatu beharko den ikasgelako programazio gidoi gisa egina dago
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua