El público joven y su relación con ETB

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 19 [on line]

Eguzkitza Mestraitua, Gaizka

Argitalpen urtea:
2022
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2022), 19; 125-146]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Ikus-entzunezko kontsumo-ohiturak aldatu egin dira: ikusleek, bereziki gazteek, onlineplataformen alde egiten dute, eta, beraz, ohiko telebistek erreakzionatu egin behar dute merkatuaez galtzeko. Artikulu honek gazteen eta EITBren telebista-kanalen arteko harremana aztertzen du.Horretarako, ETBko kanaletako audientzien bilakaera kontsultatu da; adin-sektore horrek ETBriburuz duen pertzepzioa aztertu da; eta, azkenik, erakundearen dokumentu korporatiboak aztertudira, publiko horrek bere estrategiaren barruan duen lekua ikusteko. Ondorio gisa, esan daitekegazteek interes gutxi dutela talde honetako kanalekiko, eta, horren aurrean, EITBk, hainbat urtezgazteak kontuan hartu gabe egon ondoren, urratsak ematen hasi da hutsune horri aurre egiteko.

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua