Hedabideak eta ekintzailetza unibertsitate ikasketetan

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 15 [on line]

Peña Fernández, Simón; Lazkano Arrillaga, Iñaki; Pérez Dasilva, Jesús A.

Argitalpen urtea:
2016
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 213-224]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Hedabide digital natiboen gorakadak eta hedabide tradizionalek jasandako krisi ekonomikoak eta irakurlegoaren beherakadak hedabideen ekosistemaren eraldaketa eragin dute. Testuinguru horretan, hedabide digitalekin, sare sozialekin eta komunikazio korporatiboarekin lotutako lanbide-eredu berriak agertu dira. Horrela geroz eta lan aukera gehiago zabaltzen dira tresna digitalen bidez hedabideekin kolaboratzen duten langile independenteentzat. Horregatik, ekintzailetza Komunikazio arloko ikasketa-planetan sartzea, hasiera batean zeharka, ezinbestekotzat jotzen da Komunikazioaren garapenerako eta etorkizunerako.

Partekatu
Facebook Twitter Google Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua