La convergencia de redacciones en la Cadena SER. La producción y distribución de contenidos informativos para la antena, la web y Twitter durante la noche electoral del 24 de mayo de 2015

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 15 [on line]

Orrantia Herrán, Andoni

Argitalpen urtea:
2016
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 25-49]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Tresna mugikorren eraginez, informazioa beste era batez eskuratzen da, eta noiznahi eta non-nahi egon gaitezke konektatuta. Halaber, informazio puntuala lor dezakegu gertakizunei buruz. Aldaketa teknologikoek edukiak sortzeko eta banatzeko moduak ere aldarazi dituzte. Internetek irratiari eta halako komunikabideei beste leiho bat ireki die, komunikabide horietako informazioaren berehalakotasunaren osagarri gisa. Egoera hori dela eta, enpresek profesional balioaniztunei begirako estrategiak jartzen dituzte martxan, hau da, informazioaren estaldura bitarteko multimedien bidez egiteko gai direnei begira. Erredakzioen konbergentzia baterantz.

Partekatu
Facebook Twitter Google Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua