La obra de Felipe de Arizmendi en la Basílica de Santa María de San Sebastián y los inicios de la escultura neoclásica en Gipuzkoa

Arte Neoklasiko eta Erromantikoaren berrikuspena

Cendoya Echániz, Ignacio

Argitalpen urtea:
2002
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1137-4403

pdf jaitsi

Laburpena

Neoklasiko izenez ezagutzen dugun aldiaren etorrerak eskultura polikromaturako ekarri aldaketen adierazgarri leiala dugu Felipe de Arizmendik Donostiako Santa Maria basilikan buruturiko obra. Probintzian ziharduten gainerako maisuekin gertatu bezala, Arizmendiren adierazpideek rococo irudigintzarekiko loturik izaten jarraitu zuten, nahiz eta hainbat aldaketa garbiro antzematen diren, zeintzuk ondoren gero eta nabarmenago agertzen hasiko ziren. Horrenbestez, eskultoreen lehen belaunaldi horrek ezarri behar zituen probintziaren ondoko eskultura neoklasikoaren garapenerako oinarriak, eta ezinbestean eskultura mota hori tradizioari loturik agertuko zen.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua