Lectoescritura en tres lenguas
VALERO, Maribel
- Argitalpen urtea:
- 2000
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 84-8419-984-3
- ISSN:
- 1137-4446
Laburpena
Hiru hizkuntzetako irakur-idazketa lantzen dugu Haur Hezkuntzako lehen ziklotik, hainbat arrazoirengatik: funtzio eta erabileraren arteko desoreka saihesteko; irakurketa eta idazketa prozesu paraleloak direlako eta hertsiki loturikdaudelako; ikastea baino areago benetako jabetzea gerta dadin, elehirutasun funtzionala dugulako helburu, halako moduan non hiru hizkuntzak eragiletasun berdinekoak izango diren. Hizkuntza, kultura eta ezagutzazko onurak: haur oso txikiekin optimizatzen dira, adin horretako abantailak alde ditugulako (desinhibitzea, motibazioa, sentimenaldiak, etab.). Ikasleek eredu eta aukeren beharra dute "soilik". Ondoren, nola gauzatu den adierazten dugu.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu