Publizitatea euskaraz egiteko interesik ba al dago?

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 10

MUXIKA, Joxe Mari
; NOGUERA CARRILLO, Félix
; IRAZUSTA IRÍBAR, Félix José María
; MARTIN BASTARRIKA, Iñigo
; PANIAGUA IGLESIAS, Amaia
; IRIZAR, Mikel

Argitalpen urtea:
2004
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1137-4462

pdf jaitsi

Laburpena

Euskarazko Toki Hedabideen sektorea bada tamainaz komunikazio talde indartsua izateko adinakoa. Hain zuzen, 2,3 milioi euroko fakturazioa, 500.000 irakurle eta 200 langile ez dira datu makalak. Indar handiagoa izateko talde funtzionamendua behar luke sektore honek. Horrela egingarri litzateke publizitatearen jauzi berri bat, iragarle handiei herriz herriko sare kapilarra eskainiaz eta azken zokoraino iristeko aukera emanaz. Eta hori euskarazko hedabide orokorrak kaltetu gabe.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua