Twitter: ¿Cómo actúan los directores de los principales diarios de España en esta red social?

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 15 [on line]

Fernández Lombao, Tania; Vázquez Sande, Pablo

Argitalpen urtea:
2016
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 101-123]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Komunikazio honen helburua da Espainian Twitterren zabalkunde gehien duten paperezko komunikabideetako eta bertako komunikabide digitaletako zuzendaritzako pertsonen jarduera aztertzea, argitu ahal izateko beren profila erabilera pertsonalerako izan ohi den ala beren komunikabidearen eragina handitzeko. Ikerketako tresna Twitonomy da.

Partekatu
Facebook Twitter Google Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua