El diálogo de los partidos políticos vascos con los medios y las audiencias. El caso de las elecciones europeas 2014

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 15 [on line]

Peña Fernández, Simón; Rivero Santamarina, Diana; Larrondo Ureta, Ainara; Agirreazkuenaga Onaindia, Irati

Argitalpen urtea:
2016
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 191-211]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Metodologia deskriptiboaren eta komunikazio sailekin eta inguruko kazetari politikoekin hamar sakoneko elkarrizketaren bitartez, artikulu honek 2014ko Europako Parlamenturako hauteskunde kanpainan Euskal Parlamentuan ordezkaritza zuten bost alderdi politikoen (EAJ-PNV, EH Bildu, PSE-EE, Euskal PP eta UPyD) komunikazio-estrategia aztertzen du. Ikerketaren emaitzen arabera, euskal alderdi politikoek Twitter eta Facebook sareetako aktibitatea bere komunikazio-estrategiaren oinarritzat definitu arren, euren publikoarekin eta kazetariekin benetako gizarte elkarrizketa sustatzeko beharrezkoa den elkarreragin mota zein den oraindik ez dute zehaztu.

Partekatu
Facebook Twitter Google Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua