El diálogo de los partidos políticos vascos con los medios y las audiencias. El caso de las elecciones europeas 2014
Peña Fernández, Simón; Rivero Santamarina, Diana; Larrondo Ureta, Ainara; Agirreazkuenaga Onaindia, Irati
- Argitalpen urtea:
- 2016
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 191-211]
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Metodologia deskriptiboaren eta komunikazio sailekin eta inguruko kazetari politikoekin hamar sakoneko elkarrizketaren bitartez, artikulu honek 2014ko Europako Parlamenturako hauteskunde kanpainan Euskal Parlamentuan ordezkaritza zuten bost alderdi politikoen (EAJ-PNV, EH Bildu, PSE-EE, Euskal PP eta UPyD) komunikazio-estrategia aztertzen du. Ikerketaren emaitzen arabera, euskal alderdi politikoek Twitter eta Facebook sareetako aktibitatea bere komunikazio-estrategiaren oinarritzat definitu arren, euren publikoarekin eta kazetariekin benetako gizarte elkarrizketa sustatzeko beharrezkoa den elkarreragin mota zein den oraindik ez dute zehaztu.
Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu