Formación de profesores de lengua. Características de la actividad de un profesor experimentado y un profesor novel

Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak

Ozaeta Elorza, Arantza
; Sáinz Osinaga, Matilde

Argitalpen urtea:
2013
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-248-0
ISSN:
1137-4454

pdf jaitsi

Laburpena

Lana hizkuntzako irakasleen etengabeko prestakuntzan kokatzen da, baita iraskaslearen lanaren azterketan ere. Bi irakaslek bere jardueraren gainean autokonfrontatu direnean ekoiztu duten berbaldiaren analisia egiten da. Irakasle bat eskarmentu handikoa da eta beste bat laburrekoa, eta biak landu dute debate sozio-zientifikoa. Analisian irakasleek beren berbaldietan identifikatzen dituzten ekintza tipikoei erreparatzen diegu. Hausnarketak autokonfrontazioak irakasleen prestakuntzarako eskaintzen dituen aukerak jasotzen ditu.
Partekatu
Facebook Twitter Google Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua