Kohesioa ikasleek idatzitako iritzi gutunetan: Zenbait testu aztergai

Euskal testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketak eta gogoetak

GARCÍA AZKOAGA, Inés María

Argitalpen urtea:
2005
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-011-0
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Argudiatzeko orduan izen kohesiorako mekanismoak nola erabiltzen diren aztertzen du lan honek. Horretarako 12 eta 14 urteko ikasleek iritzia emateko idazten dituzten gutunak hartzen dira kontuan, bi alderdi hauei erreparatuz: aurrekaria aurkeztu eta mantentzeko erabiltzen diren ; adierazpide anaforikoen ezaugarriei, eta adinaren arabera adierazpide horien erabileran egon daitezkeen ezberdintasunei. Adibide batzuen bitartez ikusiko dugunaren arabera, 14 urteko ikasleek estrategia diskurtsibo hobeak erabiltzen dituzte gutunari izen kohesioa emateko, ; besteak beste testuaren gestio globala eta planifikazioa ere hobeak direlako.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua