La construcción de secuencias didácticas. Habilidades profesionales y dificultades en los procesos de formación del profesorado

Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak

Anakabe Onaindia, María Jesús
; Mielgo Merino, Roberto
; Ocio Endaya, Begoña

Argitalpen urtea:
2013
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-248-0
ISSN:
1137-4454

pdf jaitsi

Laburpena

Bilboko "Begoñako Andra Mari" Irakasleen Unibertsitate Eskolak (BAM) dituen jardueren artean Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika arloa dago. Eremu horretan diharduten irakasleek azken hamarkadan hainbat proposamen garatu dituzte, bai irakasleen prestakuntzan, bai Euskal Autonomi Erkidegoko hainbat ikastetxetan curriculum diseinuaren aholkularitzan aritu direnean. Esperientzia luze horren ondorioz esku-hartze eredu bat egituratu da, bere emaitzak eman dituena, eta baita bere mugak agertu ere. Artikulu honen helburua da, hain zuzen ere, prozesu horretan zehar agertu izan diren zailtasunak azaltzea.
Partekatu
Facebook Twitter Google Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua