Los nuevos contenidos curriculares en las enseñanzas medias
Reboredo Olivenza, José Daniel
- Argitalpen urtea:
- 1996
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 84-89516-07-3
Laburpena
Hezkuntza eta Zientzia Ministraritzak eta hezkuntza arloan konpetentziak dituzten Autonomi Elkarteek martxan jarri duten hezkuntz sistemaren erreformak, ikaskuntz etapen antolaketa berria proposatzen du. Hezkuntz sistemaren itxuraketa estrukturala beharrezkoa da baina ez da nahikoa. Hori dela eta, erreformak planteaturiko helbideei erantzuna emateko curriculum proposamen berria egin behar da. Curriculum-ak, hezkuntzaren berriketan lehen mailako tresna izateko, premisa batzuk bete behar ditu. Izan ere, irakaslegoak curriculum diseinu eta garapenean alde haundia izan behar du, curriculum-aren osagaiak argi eta garbi definitu behar dira hezkuntza erralitatearekin lotzeko eta, azkenik, ikastetxeetan politika kurrikular eta hezigarriek curriculum-are bideragarritasuna isladatu beharra daukate.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu