Los nuevos contenidos curriculares en las enseñanzas medias

Eusko Ikaskuntzaren XIII. Kongresua: Zamudio 1995. Zientzia, teknologia eta gizarte aldaketa Euskal Herrian

Reboredo Olivenza, José Daniel

Argitalpen urtea:
1996
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-89516-07-3

pdf jaitsi

Laburpena

Hezkuntza eta Zientzia Ministraritzak eta hezkuntza arloan konpetentziak dituzten Autonomi Elkarteek martxan jarri duten hezkuntz sistemaren erreformak, ikaskuntz etapen antolaketa berria proposatzen du. Hezkuntz sistemaren itxuraketa estrukturala beharrezkoa da baina ez da nahikoa. Hori dela eta, erreformak planteaturiko helbideei erantzuna emateko curriculum proposamen berria egin behar da. Curriculum-ak, hezkuntzaren berriketan lehen mailako tresna izateko, premisa batzuk bete behar ditu. Izan ere, irakaslegoak curriculum diseinu eta garapenean alde haundia izan behar du, curriculum-aren osagaiak argi eta garbi definitu behar dira hezkuntza erralitatearekin lotzeko eta, azkenik, ikastetxeetan politika kurrikular eta hezigarriek curriculum-are bideragarritasuna isladatu beharra daukate.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua