Observaciones sobre la competencia discursiva de estudiantes universitarios multilingües: la respuesta a preguntas de examen en inglés/euskera e inglés/castellano

Hizkuntza eta heziketa prozesuak: hezkuntza eleaniztasuna = Lenguas y procesos formativos: educación plurilingüe

Muies, Larry
; Uranga Arakistain, Jesús M.
; Álvarez Álvarez, Manuela

Argitalpen urtea:
2010
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

epub jaitsi

Laburpena

Lan honek oharpen bat zuk aurkezten ditu unibertsitateko ikasle berri eleaniztunen lagin baten gaitasun diskurt siboari buruz. "Hizkuntza Modernoak" graduko titulazioa hasia dute eta idazketa ariketak hainbat hizkuntzatan gauzatu beharrean aurkitzen dira curriculum edukiez ebaluatuak eta kalifikatuak izateko. Kasu honetan, erabilitako hizkuntzak ingelesa eta euskara edo gaztelania dira. Hizkuntza horietan, ingelesez eta euskaraz edo gazteleraz, ikasten ari diren hiru irakasgaitan egindako azterketa galderei erant zuterakoan, ikasle horiek ageri duten gaitasun diskurtsiboaren ezaugarri batzuk analizatu eta kontrastatzen dira.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua