Sendagaien publizitatea

Eleria. Euskal Herriko Legelarien Aldizkaria

Iraculis Arregui, Nerea

Argitalpen urtea:
2010
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1137-1951

pdf jaitsi

Laburpena

Enpresa farmazeutikoa, publizitateari dagokionez, ez da ezberdina kontsumo produktuetako beste enpresekin konparaturik. Osasunaren babesak gai honetan dagoen esku-hartzea azaltzen du, sendagaien publizitatearen dimensio informatzailea sendotzeko asmoarekin, dimentsio sinestarazlea murriztuz, erabat baztertu gabe. Helburu hau, erregulazio taxatiboan aditzera ematen da, hartzaile taldea edo komunikazio-estrategia ezberdinak kontuan hartu gabe. Autoerregulazioaren bitartez industria farmazeutikoaren agerpena azpimarratu behar da, publizitatearentzat ingurune mesedegarri baten onurarako.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua