Tendencias y objetivos de la educación musical en la enseñanza general

Eusko Ikaskuntzaren XV. Kongresua: Donostia-Baiona 2001. Euskal zientzia eta kultura, eta sare telematikoak

Cámara, Aintzane

Argitalpen urtea:
2002
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-8419-907-X

pdf jaitsi

Laburpena

Egun musika heziketa Derrigorrezko Irakaskuntza Orokorraren maila guztietan bermaturik bada eta irakasgai hori emateko musika aditu baten presentzia premiazkoa bada ere, bizi dugun errealitatea ez da egokiena, ezta hurrik eman ere. Nolanahi den, musikak, eskola-curriculuma osatzen duten gainerako curriculum-arlo guztiek bezala, parte hartzen du gizabanakoari prestakuntza osoa eskaintzeko eginkizunean, gizartean erabat integraturik gerta dadin. Hala, beraz, beharrezkoa da curriculum-diseinu horiek eskolako adineko biztanleriak musika gaietan dituen itxaropenekin adosten diren aztertzea, bai eta hezkuntza orokorra amaitzean nolako gaitasunak lortu nahi diren ikustea ere.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua