¿Cómo lo hago en clase? Una mirada a la acción didáctica desde la autoconfrontación y la reflexión para la formación inicial de maestras
Falgàs Isern, Margarida
; Masgrau Juanola, Mariona
- Argitalpen urtea:
- 2013
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 978-84-8419-248-0
- ISSN:
- 1137-4454
Laburpena
Gure ikerketak aztertzen ditu Haur Hezkuntzako ikasleek egiten dituzten hausnarketa instrumentatuak, bai praktika garaian, bai Hizkuntzan eta Irakurketa-idazketaren ikaskuntzan. Helburua zera da: etorkizuneko maistrei analisi-estrategiak ematea autokonfrontazioa eta beren praktikari buruzko hausnarketa eraginkorra sustatzeko. Lanaren metodologia praktika gogoetatsuan eta metodologia klinikoetan oinarritzen da.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu