¿Cómo lo hago en clase? Una mirada a la acción didáctica desde la autoconfrontación y la reflexión para la formación inicial de maestras

Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak

Falgàs Isern, Margarida
; Masgrau Juanola, Mariona

Argitalpen urtea:
2013
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-248-0
ISSN:
1137-4454

pdf jaitsi

Laburpena

Gure ikerketak aztertzen ditu Haur Hezkuntzako ikasleek egiten dituzten hausnarketa instrumentatuak, bai praktika garaian, bai Hizkuntzan eta Irakurketa-idazketaren ikaskuntzan. Helburua zera da: etorkizuneko maistrei analisi-estrategiak ematea autokonfrontazioa eta beren praktikari buruzko hausnarketa eraginkorra sustatzeko. Lanaren metodologia praktika gogoetatsuan eta metodologia klinikoetan oinarritzen da.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua