Ikastaria. Cuadernos de Educación
Hizkuntza eta heziketa prozesuak: hezkuntza eleaniztasuna = Lenguas y procesos formativos: educación plurilingüe
Egileak: Garcia Azkoaga, Ines M.; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar, ed. lit.
- Argitalpen urtea:
- 2010
- Ezaugarriak:
- 270 or. : ir. ; 24 cm.
- ISBN:
- 978-84-8419-216-9
- ISSN:
- eISSN: 2255-1069
Laburpena
Ikastariaren 17. ale honek jatorrri eta hurbilpen ezberdinetako lanak biltzen ditu, baina guztiak hezkuntza eleaniztuna ardatz dutenak: bada hezkuntza sistema bere osotasunean kontuan harzen duenik, euskararen sustapenaren ikuspegitik egindakorik, etorkinak hizpide duenik, zein eskolak edo unibertsitateak hizkuntzak lantzeko eskaintzen dituzten aukeren ingurukoak? Hizkuntza eta edukia batera irakastearen inguruan egiten dute ekarpen nagusiena egileek, eta horren harira hainbat esperientzia, gogoeta era proposamen eskaintzen dizkigute.
Artikuluak
Izenburua
- Muñoa Errasti, Ion ; Pérez Gaztelu, Elixabete ; Zulaika Ijurco, Esther Puntua, bi puntu, hiru puntu... Puntuazioa Gipuzkoako gazteen eskola testuetan
- Pagola Jauregi, Iker Hiru hizkuntzen arteko elkarreragina: bigarren hizkuntzatik ama hizkuntzara
- Ould Abdesselam, Djamel Les sections européennes et de langues orientales: une réponse française au plurilinguisme européen
- Kelly, Keith CLIL in Natural Science Subjects: language and task
- Elosegi Aduriz, Kristina ; Etxeberria Balerdi, Félix Nuevos retos en la escuela con inmigrantes
- Elorza Alday, Itziar ; Muñoa Barredo, Inmaculada Euskara sustatzeko eleaniztasuna: ikastolen kasua
- Cenoz Iragui, Jasone El inglés como lengua de instrucción en la Universidad: nuevas tecnologías y multimodalidad
- Muies, Larry ; Uranga Arakistain, Jesús M. ; Álvarez Álvarez, Manuela Observaciones sobre la competencia discursiva de estudiantes universitarios multilingües: la respuesta a preguntas de examen en inglés/euskera e inglés/castellano
- Analytic Summary
- Sáinz Osinaga, Matilde Análisis de los gestos didácticos de tres maestras. Estudio de la didáctica bifocal (matemáticas y lengua -euskara-) desde la transposición didáctica en contextos plurilingües
- Barnes, Julia ; Pedrosa, Begoña ; Sagasta, Pilar Eleaniztasunaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruan: edukiak eta ingelesa (H3) uztartzen irakasleen hasierako formazioan
- García Azkoaga, Inés María Sarrera