Puntua, bi puntu, hiru puntu... Puntuazioa Gipuzkoako gazteen eskola testuetan

Hizkuntza eta heziketa prozesuak: hezkuntza eleaniztasuna = Lenguas y procesos formativos: educación plurilingüe

Muñoa Errasti, Ion
; Pérez Gaztelu, Elixabete
; Zulaika Ijurco, Esther

Argitalpen urtea:
2010
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

epub jaitsi

Laburpena

Testu idatziaren ezinbesteko zutabea da puntuazioa. Askotan ortografiaren esparrura mugatu izan bada ere, testuaren egiturarekin eta antolamenduarekin zerikusi zuzena du puntuazioak; eta, beraz, testu horren komunikagarritasunarekin. Artikulu honetan, Gipuzkoako 1. mailako batxilergoko ikasleen eskola testuetako puntuazioaren azterketa egin da. Ikasle horiek bizi duten testuinguru eleanitzean EAEko bi hizkunt za ofizialetan egiten duten komunikazio idatzian puntuazio markak nola erabiltzen dituzten aztertu da.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua