Konpetentziak hasierako irakasleen prestakuntzan. Zein eragin izan dezakete aldagai metodologikoek ikasten ikasi konpetentziaren garapenean?
García Martín, Maite
; Iñurrategi Irizar, Nagore
- Argitalpen urtea:
- 2013
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 978-84-8419-248-0
- ISSN:
- 1137-4454
Laburpena
Azken urteotako ikerketak agerian uzten ari dira ezin dela konpetentzien garapenaz eta lanketaz hitz egin testuinguru akademikoan, ez bada metodologia "aktiboetan" oinarritutako planteamendu batetik abiatuta (hots, arazoetan, kasuetan, proiektuetan, eta abarretan oinarritutako metodologietan). Metodologia horiek ikaslearen inplikazioa eta arduratze aktiboa eskatzen dute ikasketa-prozesuan zehar; eta hauexek dira, hain zuzen, ezinbesteko baldintzak ikasten ikasi konpetentziaren garapenerako. Aldagai hauek, metodologia aktiboak eta ikasten ikasi konpetentzia, artikulu honen ardatzak dira.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu