La sociedad de la información y los canales de distribución en el sector bancario

Eusko Ikaskuntzaren XIV. Kongresua: Donostia, Bilbo, Gasteiz, Iruñea, Baiona, Madril, 1997. Informazioaren gizartea

Etxebarria, Carmen

Argitalpen urtea:
1997
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-89516-62-6

pdf jaitsi

Laburpena

Egun banka merkatuan biltzen diren egiturazko baldintzen arabera, gero eta zailagoa eta eragin gutxiagokoa da eredu tradizionala jarraituz banaketa-ahalmena zabaltzea -bulego "kloniko" gero eta gehiago irekiz. Izan ere, banaketarako kanal alternatibo bakoitzak balio desberdina ematen die banketxei, atributu desberdinak eskaintzen baitizkie kontsumitzaileei. Teknologia berrien babespean sortu diren komunikazio-kanal desberdinen bilakabidea aztertzea da komunikazio honen helburua. Horrek, halaber, aldaketa dakar salmenta gune tradizionaletan (banka bulegoak), harreman-bankaren adierazgarri nagusi ziren aldetik. Gainera, telefono bidezko banka, jalgitzen ari den kanal berri hori, aztertzen da, bezero-banketxe harremanetan eragin aski nabarmena baitu.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua